torsdag 22 september 2016

Lilla julafton för en detaljälskare


Ja, en behöver faktiskt två picknickväskor för vem vet när jag tänker bjuda med hela kvarteret på en lunch i det gröna. Den här senaste köpte jag av min kompis Britta och nu känns det som lilla julafton för mig. Alla dessa små detaljer som jag kommer använda till fullo. Äggkoppar, dricksglas, snapsglas och koppar i smak och-luktfri plast och bestick, saltkar, konservöppnare och matlådor i rostfritt stål. Nu har jag även sen innan en picknickväska med tillhörande servis men inte alls lika charmig som denna. 
Nu behöver jag endast en termos för kaffe eller chokladmjölk så är min picknickväska komplett!





Translation
Welcome little picnic bag nr 2! Yes, you need two picnic bags because who knows when I wanna invite the whole neighbourhood for a lunch in the nature. This one I bought last friday of my friend Britta and now it feels like little Christmas for me. A perfect mix of taste and smell free plastic and rust free steel. I love the small containers for eggs. Now I only need a thermos for coffee or chocolate milk and my picnic collection will be complete! 

Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar