onsdag 28 september 2016

Nu när hösten tågar in


Jag gjorde ett ryck och efter två kvällar var min nya basker färdig. En del gymmar, andra läser. Själv så gillar jag att virka för att slappna av. Mönstret var inte särskilt svårt att lista ut då jag virkat en liknande modell förut. Jag blev riktigt nöjd och du kan jag knappt skiljas från min kära basker, den är på nästan varje dag men det känns bara bra nu är hösten gör sitt intåg!




Translation
Some people go to the gym, others are reading. I do crocheting to relax. It took me two evenings to finish this beret and now I can't leave it at home when I go out.

Caroline

3 kommentarer:

  1. Oh this is darling! Did you use a pattern? I've been looking for a beret pattern like this, and haven't found one yet, so if you could point me in the right direction, I'd much appreciate it! Thank you!! ❤

    xox,
    bonita of Lavender & Twill

    SvaraRadera
  2. såå fint antrekk! Hva for broch er det, så stilig!

    SvaraRadera